TERMENII ȘI CONDIȚIILE DE UTILIZARE A PLATFORMEI WWW.OCTAVIANGHETU.RO

VERSIUNE APLICABILĂ DE LA DATA DE 14.02.2024

Vă mulțumim că ați ales să utilizați platforma www.octavianghetu.ro (pe care o vom denumi în continuare „Platforma”).

Platforma este un instrument de învățare pentru utilizatori, astfel încât aceștia să beneficieze, în principal, de cursuri de dezvoltare personală, precum și de alte cursuri, materiale sau evaluări ce pot fi publicate pe Platformă.

Cursurile noastre pot fi disponibile etapizat, temporar sau permanent, iar pe măsură ce adăugăm un nou curs, acesta va fi vizibil pe Platformă.

În ceea ce privește acest document, acesta reprezintă Termenii și Condițiile de utilizare a Platformei, de fapt fiind contractul la distanță încheiat între dumneavoastră, în calitate de utilizator al Platformei, pe de o parte, și noi, pe de altă parte. Înainte de a utiliza sub orice formă Platforma, vă rugăm să citiți în integralitate acest document, precum și Politica de prelucrare a datelor cu caracter personal, iar dacă aveți orice întrebări cu privire la acestea, vă rugăm să ne contactați la oricare dintre modalitățile de contact prevăzute mai jos.

 

  1.  Cine suntem?

Platforma este deținută și administrată de societatea ONLINE MASTERTRAINING S.R.L., persoană juridică română, cu sediul în București, Sectorul 4, Str. SG. Condurache Gheorghe, Nr. 43, înregistrată la Oficiul Registrului Comerțului cu nr. J40/5550/2022, având codul unic de înregistrare 45847588, număr de telefon 0728.446.422 și e-mail [email protected] (denumit în continuare „noi” sau „Societatea”).

Societatea nu este o instituție de învățământ. Prin urmare, vă rugăm să aveți în vedere că utilizarea Platformei nu reprezintă participarea în cadrul unui curs acreditat, ci reprezintă doar un instrument de informare și dezvoltare personală a participanților care aleg să utilizeze Platforma. Societatea nu își asumă răspunderea privind atingerea unui anumit rezultat academic de către utilizatorii Platformei. Platforma reprezintă un website pe care este publicat conținut digital pe care utilizatorii îl pot parcurge pentru dezvoltarea lor personală.

 

  1.  Părțile contractului

Prezentul contract, adică prezenții Termeni și Condiții, se încheie între Societate, pe de o parte, cu datele de identificare prezentate în secțiunea anterioară, și dumneavoastră, în calitate de titular al contului de utilizator de pe Platformă, cu datele de identificare completate în formularul de creare a contului de utilizator. În continuare, în conținutul prezentului document, în ceea ce vă privește pe dumneavoastră, ne vom referi fie cu „dumneavoastră”, fie cu „utilizatorul”. În ceea ce ne privește pe noi, ne vom referi fie cu „noi”, fie cu „Societatea”.

Pentru accesarea conținutului de pe Platformă adresat copiilor cu vârsta sub 18 ani, contul de utilizator va fi creat și, implicit, Termenii și Condițiile vor fi acceptați de către reprezentantul legal al acestora (părinte sau tutore). Ulterior, accesul copilului cu vârsta sub 18 ani la contul de utilizator va fi permis exclusiv de către reprezentantul legal (părinte sau tutore), sub supravegherea acestuia. Reprezentantul legal (părinte sau tutore) al copilului cu vârsta sub 18 ani este direct răspunzător de respectarea tuturor prevederilor prezentelor Termeni și Condiții de către copilul său și este obligat să-i aducă la cunoștință toate Regulile de utilizare a Platformei.

 

  1.  Încheierea contractului și interpretarea acestuia

Prezentul document reprezintă contractul dintre noi, pe de o parte, și dumneavoastră, pe de altă parte. Contractul se încheie la momentul la care dumneavoastră vă creați contul de utilizator pe Platformă, prin bifarea căsuței de acceptare a Termenilor și Condițiilor. Prin acceptarea acestora dumneavoastră vă angajați contractual să îi respectați și declarați expres că ați citit, ați înțeles și ați acceptat conținutul acestora și înțelegeți și acceptați care vor fi drepturile și obligațiile dumneavoastră în raport cu utilizarea Platformei și cu Societatea.

În ceea ce privește interpretarea prezentului document, acesta reprezintă contractul general aplicabil între noi și dumneavoastră. Clauzele acestuia se vor aplica în orice moment al utilizării Platformei, indiferent de scopul pentru care accesați Platforma.

Pentru fiecare curs, material cu plată unică, evaluare comportamentală sau alte produse și servicii ce pot fi disponibile pe Platformă, vor fi aplicabile condiții contractuale specifice. Acestea vor fi prezentate în pagina de pe Platformă a produsului sau serviciului respectiv. Aceste condiții contractuale speciale includ, dar fără a se limita la: tipul produsului sau serviciului, cui se adresează, structura și utilizarea acestuia, prețul etc. Prin achiziționarea, abonarea sau înscrierea la un produs sau serviciu de pe Platformă, dumneavoastră veți accepta în mod expres condițiile contractuale specifice aplicabile cursului sau materialului cu plată unică respectiv.

 

  1.  Durata contractului

Prezentele Termeni și Condiții sunt încheiate pe durată nedeterminată, fiind în vigoare atâta timp cât veți avea contul de utilizator deschis pe Platformă. Acestea vor înceta concomitent cu închiderea contului dumneavoastră de utilizator, în condițiile prezentate mai jos.

În ceea ce privește accesul la produsele și serviciile disponibile pe Platformă, acesta se va realiza, după cum urmează: (i) în cazul cursurilor pe bază de abonament, atâta timp cât este plătit abonamentul, fiecare plată conferind accesul pentru o lună la cursul respectiv; (ii) în cazul cursurilor și materialelor cu plată unică, după efectuarea plății unice, veți avea acces la conținutul digital din cadrul acestuia, în condițiile prevăzute în prezentul document; (iii) în cazul evaluărilor comportamentale, veți achiziționa codul de acces pentru efectuarea acestuia; (iv) în cazul altor produse și servicii disponibile pe Platformă, accesul se va face conform prezentării și instrucțiunilor de acces de pe paginile acestora.

Pentru cursurile cu acces pe bază de abonament, odată încetată plata acestuia, accesul la curs încetează. Accesul la curs se face în perioade recurente de câte o lună, aceste perioade neputând fi fracționate pe zile sau săptămâni. De asemenea, vă rugăm să aveți în vedere și condițiile indicate mai jos privind suspendarea accesului la curs sau la contul de utilizator.

Pentru materialele cu acces pe bază de plată unică, accesul la acestea încetează în condițiile prevăzute în acest document.

 

  1.  Descrierea Platformei și a produselor și serviciilor disponibile pe aceasta

Platforma își propune să vă ofere acces la: (i) conținut digital privind cursuri pentru diverse materii sau materiale de dezvoltare personală, cu acces pe baza de abonament lunar; (ii) conținut digital privind materiale cu acces cu plată unică, care pot fi cursuri sau alt tip de conținut digital la care veți avea acces în baza unei plăți unice; (iii) evaluări comportamentale, care vor fi efectuate pe website-urile colaboratorilor noștri, care pot fi achiziționate printr-o plată unică; (iv) alte produse și servicii, conform descrierii acestora.

Mai departe, pe parcursul acestui document, dar și în alte documente contractuale, prin referirea la termenul „curs” se înțelege conținutul digital de pe Platformă accesibil pe bază de abonament, iar prin referirea la „materiale”, „materiale cu acces cu plată unică” sau „materiale cu plată unică” se înțelege acel conținut digital de pe Platformă accesibil pe baza unei plăți unice, în condițiile prevăzute în acest document.

Platforma reprezintă un website prin care dumneavoastră veți avea acces la conținut digital care nu este livrat pe un suport material, este accesibil doar prin intermediul contului de utilizator, în baza unui abonament lunar reînnoibil automat sau în baza unei plăți unice, după caz.

Platforma și Societatea nu reprezintă o instituție de învățământ. Cursurile publicate pe Platformă sunt create și susținute de persoane independente, care nu dețin neapărat pregătire de specialitate ori acreditare ca profesori în domeniul predat ori pregătire pedagogică, iar parcurgerea cursurilor sau materialelor cu plată unică publicate pe Platformă nu reprezintă completarea unui ciclu de învățământ recunoscut ori absolvirea unei instituții sau curs acreditat și se face exclusiv la libera alegere a dumneavoastră. Cursurile și materialele cu plată unică disponibile pe Platformă au un rol educativ și facultativ la care persoanele interesate se pot înscrie pentru a-și îmbunătăți cunoștințele ori dezvolta abilitățile.

5.1. Publicarea cursurilor, a materialelor cu plată unică și descrierea acestora

Cursurile la care vă veți putea înscrie, sau materialele cu plată unică la care veți putea plăti accesul, vor fi disponibile și evidențiate individual pe Platformă.

Prin accesarea unui curs sau material cu plată unică pe Platformă, veți fi direcționat către pagina de descriere a acestuia, unde vă sunt prezentate specificațiile acestuia, precum: descriere, durată, număr module, preț, tipul de plată pentru accesul la acesta (abonament sau plată unică), instructor și alte asemenea caracteristici. Înscrierea la un curs sau plata pentru accesul la un material cu plată unică presupune acceptarea din partea dumneavoastră a tuturor condițiilor prezentate în pagina de descriere a acestuia.

5.2. Disponibilitatea cursurilor

Cursurile publicate pot fi disponibile permanent sau temporar. De asemenea, conținutul digital publicat în cadrul unui curs poate fi disponibil permanent sau temporar.

Un curs poate fi retras de pe Platformă. În cazul în care luăm o astfel de decizie și sunteți înscris la cursul respectiv, veți fi informat atât prin unul dintre mijloacele de comunicare cu noi, cât și pe pagina cursului de pe Platformă. Vă vom anunța despre o astfel de retragere a cursului cu cel puțin o lună înainte de data retragerii, astfel încât să puteți beneficia de accesul oferit de abonamentul plătit pentru luna în curs până la finele acesteia. În cazul în care va exista o astfel de retragere a cursului, plata abonamentului dumneavoastră nu va mai fi prelungită după expirarea lunii în curs deja plătite.

5.3. Disponibilitatea materialelor cu acces cu plată unică

Materialele care pot fi accesate după efectuarea unei plăți unice, vor fi individualizate pe Platformă. În pagina de prezentare a acestor materiale se va specifica faptul că accesul se face prin efectuarea unei plăți unice.

Aceste materiale cu plată unică pot fi disponibile permanent sau temporar.

Prin plata accesului unic la un astfel de material cu plată unică, dobândiți accesul la acesta pe o durată minimă de timp de cel puțin 30 de zile de la momentul plății. Ulterior acestei perioade, accesul la materialul respectiv va fi în continuare posibil, în măsura disponibilității acestuia, întrucât, după expirarea acestei perioade, noi putem lua decizia eliminării materialului respectiv de pe Platformă. În cazul în care vom elimina materialul după termenul precizat anterior, nu veți putea emite nicio pretenție împotriva noastră cu privire la indisponibilizarea sau ștergerea acestuia și nu veți putea cere restituirea niciunei sume de bani plătite.

Pentru înlăturarea oricărui dubiu, în schimbul plății accesului la un material cu plată unică, primiți accesul garantat la conținutul digital din cadrul acestuia pentru o perioadă de 30 de zile (durata minimă de timp), care curg de la momentul plății. Ulterior trecerii acestei perioade, veți putea accesa în continuare materialul cu plată unică numai pe durata de timp nedeterminată cât noi vă vom mai permite un astfel de acces, ori până când vom șterge acel material cu plată unică de pe Platformă. După expirarea celor 30 de zile de acces garantat la materialul cu plată unică, restricționarea accesului dumneavoastră la acel material ori ștergerea acestuia de pe Platformă poate fi făcută de noi oricând, fără niciun preaviz sau notificare prealabilă sau ulterioară.

Prin plata unică pentru accesul la materialele cu plată unică nu dobândiți un drept de proprietate asupra acestora. Prin plata unică, dobândiți doar accesul garantat pe durata minimă de timp indicată mai sus, precum și pe durata de timp ulterioară duratei minime în care noi decidem să menținem materialele cu plată unică pe Platformă.

5.4. Desfășurarea cursurilor și accesul la cursurile parcurse

Fiecare curs are o organizare și o desfășurare proprie. Cursurile sunt împărțite pe module, iar fiecare modul prezintă tematica tratată. De asemenea, în cuprinsul fiecărui modul se va prevedea organizarea acestuia, precum și, dacă va fi cazul, existența unor webinare (prin webinar, în înțelesul prezentului document, se înțeleg prezentări online live ale unor aspecte din tematica planificată a fi publicată în săptămâna respectivă în curs, prin intermediul unor platforme terțe de prezentări online, care vor fi înregistrate și vor fi publicate sub formă de conținut digital în cursul respectiv, în care participanții interesați au posibilitatea de a adresa întrebări), și programul de desfășurare al acestora. Webinarele deja desfășurate sunt publicate și accesibile sub formă de conținut digital în modulele din cadrul cursului, iar pentru webinarele ce urmează să aibă loc, veți regăsi link-ul de acces pentru fiecare viitor webinar în contul dumneavoastră de utilizator.

Accesul la curs va avea loc în baza abonamentului lunar, conform prevederilor de mai jos, pe perioada de timp cât abonamentul pentru accesul la cursul respectiv este plătit. Cât timp abonamentul dumneavoastră este activ, din contul de utilizator veți putea accesa oricând cursurile deja parcurse, precum și revedea înregistrările webinarelor la care ați participat.

În cazul în care abonamentul nu mai este plătit, accesul la cursul respectiv se suspendă, nemaiputând fi accesat nici conținutul digital parcurs sau înregistrările webinarelor.

Cursurile (și, implicit, conținutul digital publicat în acestea) nu pot fi descărcate și stocate pe dispozitivele dumneavoastră de pe care accesați Platforma. Cursurile sunt accesibile exclusiv online prin intermediul contului de utilizator de pe Platformă.

Unele cursuri publicate pe Platformă pot beneficia de o perioadă de acces gratuit. Aceste cursuri vor fi semnalate în mod corespunzător prin indicarea faptului că beneficiați de acces gratuit pentru o anumită perioadă. Doar în cazul în care este indicat în mod expres că un anumit curs beneficiază de o perioadă de acces gratuit veți putea beneficia de acea perioadă. În cazul în care nu este stipulată în mod expres posibilitatea de a accesa gratuit cursul, pentru a putea avea acces va trebui să plătiți de la început pentru a putea accesa acel curs.

5.5. Accesul la materialele cu plată unică

Materialele cu plată unică vor fi disponibile după efectuarea de către dumneavoastră a plății unice de acces la acestea. După ce ați efectuat plata unică, prin intermediul contului dumneavoastră de utilizator veți avea acces la materialul pentru care ați plătit, pentru perioada minimă, conform prezentului document.

După expirarea perioadei minime de acces la materialele cu plată unică pentru care ați plătit accesul, veți avea în continuare acces la acestea, atâta timp cât noi vom menține disponibilitatea acestora pe Platformă. Nu veți putea emite nicio pretenție împotriva noastră, în cazul în care după trecerea perioadei minime de acces la materialul cu plată unică pentru care ați plătit, noi decidem ștergerea acestuia de pe Platformă.

Fiecare material cu plată unică are prețul său de acces, iar plata accesului la un astfel de material vă conferă dreptul de acces doar la materialul pentru care ați plătit, nu și la alte materiale sau cursuri de pe Platformă.

Materialele cu plată unică pot fi accesate, vizualizate și parcurse doar din contul de utilizator de pe Platformă. Acestea nu pot fi descărcate pe niciun dispozitiv și este interzisă orice formă de copiere, însușire sau reproducere a acestor materiale, fără acordul nostru prealabil în scris.

Odată plătit accesul la aceste materiale, nu veți putea cere restituirea sumelor de bani plătite, decât în condițiile prevăzute în prezentul document.

5.6. Conținutul cursurilor

Fiecare curs conține conținutul digital publicat în cadrul acestuia de la începutul cursului și până în prezent. Odată înscris la curs, veți avea acces la conținutul digital disponibil în cadrul acelui curs, precum și la conținutul digital care va fi publicat în cadrul acelui curs după data înscrierii dumneavoastră. Astfel, accesul dumneavoastră va fi posibil la conținutul cursului atâta timp cât veți plăti abonamentul lunar.

Prin înscrierea la un curs dumneavoastră dobândiți accesul la conținutul digital din acel curs. Publicarea conținutului digital nu este garantată și rămâne la libera noastră discreție cantitatea și calitatea conținutului digital pe care îl publicăm în cadrul cursurilor. Prin urmare, accesul la cursuri nu vă conferă un drept asupra noastră prin care noi să publicam sau nu noi cursuri, de a diversifica, de a menține ori de a modifica conținutul digital existent. Înscrierea la cursuri vă oferă accesul la conținutul digital existent din cadrul cursului astfel cum este el publicat pe Platformă sau astfel cum noi vom decide să îl publicăm, să îl modificăm sau să îl ștergem.

5.7. Conținutul materialelor cu plată unică

Fiecare material cu plată unică reprezintă un conținut digital publicat pe Platformă. Odată plătit accesul la un astfel de material cu plată unică, dobândiți accesul la conținutul digital din cadrul acelui material așa cum este el publicat pe Platformă la momentul la care ați plătit accesul, și nu ne puteți cere, ulterior, modificarea, completarea sau adăugarea de conținutul digital în cadrul acelui material pentru care ați efectuat deja plata unică.

5.8. Webinarele

În funcție de cursul la care v-ați înscris, va exista posibilitatea ca acesta să conțină și webinare la care veți putea participa. Programul acestora va fi afișat în fiecare modul în parte al respectivului curs.

Participarea la webinare este permisă în baza abonamentului activ al dumneavoastră. Link-urile de acces pentru webinarele care urmează să aibă loc vor fi publicate în contul de utilizator.

Webinarele se vor desfășura sub forma unor prezentări interactive în care instructorul va prezenta tema planificată iar participanții vor putea adresa întrebări. Acestea vor fi înregistrate și publicate pe Platformă, astfel încât să fie disponibile tuturor utilizatorilor Platformei înscriși sau care se vor înscrie la acel curs.

În cazul în care nu ați putut participa la unul sau mai multe dintre webinarele organizate, sau doriți revizionarea lor, acestea sunt accesibile în pagina fiecărui modul pentru a putea fi (re)vizionate.

Utilizatorii noi vor avea acces la toate webinarele care au avut loc în cursul pentru care au plătit accesul.

În timpul webinarelor veți avea la dispoziție posibilitatea de a adresa întrebări și de a dialoga cu instructorul fie prin chatul aplicației, fie solicitând luarea cuvântului pentru a vorbi direct. Ca urmare a înregistrării webinarelor, vocea dumneavoastră va fi, de asemenea, înregistrată în momentul în care luați cuvântul.

5.9. Profesorii și instructorii

Platforma reprezintă un suport pentru cursuri din diferite domenii ce pot fi oferite de unul sau mai mulți profesori, instructori sau traineri. Aceștia sunt persoane independente, care nu dețin neapărat acreditarea de profesori, putând fi doar persoane care s-au documentat în domeniul tratat de curs și care pregătesc și livrează cursurile pentru dumneavoastră, astfel cum sunt prezentate în pagina descriptivă a fiecărui curs. Veți găsi atât pe Platformă cât și în prezentarea cursului detalii despre profesorul, instructorul, persoana sau trainerul care organizează cursul. Instructorii care oferă conținut digital pe Platformă, pot fi persoane atât din cadrul Societății noastre, cât și colaboratori externi ai noștri.

5.10. Rezultatele obținute în urma parcurgerii cursurilor sau materialelor cu plată unică

Vă rugăm să aveți în vedere că participarea la cursurile publicate pe Platformă, sau parcurgerea materialelor cu plată unică, nu vă garantează reușita la niciun examen, admitere, concurs ori însușirea anumitor cunoștințe. Procesul de învățare și de asimilare a informațiilor este un proces subiectiv, specific fiecăruia dintre noi în parte, și nimeni din exterior nu poate garanta că asimilarea informațiilor furnizate se va realiza sau nu. Prin urmare, nu ne asumăm nicio obligație cu privire la rezultatul participării la cursurile publicate pe Platformă și nu garantăm că în urma participării la un curs de pe Platformă, sau parcurgerii unui material cu plată unică, vă veți însuși anumite cunoștințe. De asemenea, expresiile de promovare sau materialele promoționale ale Platformei nu reprezintă promisiuni cu privire la posibilele rezultate ce se pot obține în urma parcurgerii cursurilor sau materialelor cu plată unică.

5.11. Proprietatea intelectuală asupra cursurilor și materialelor cu plată unică

Tot conținutul digital de pe Platformă, toate cursurile, materialele cu plată unică, materialele și conținutul digital publicate în cadrul acestora, precum și, dar fără a se limita la, toate postările, videoclipurile, articolele, webinarele înregistrate și orice alt conținut digital publicat pe Platformă sunt proprietatea Societății, aceasta având drepturi de proprietate intelectuală asupra acestora. Toate cele enumerate anterior sunt puse la dispoziția dumneavoastră și aveți doar accesul la acestea, fiind interzisă orice formă de înregistrare, descărcare, copiere, reproducere sau orice altă formă de însușire ori distribuire a acestora, fără acordul scris al nostru. Este permisă luarea notițelor.

5.12. Evaluările comportamentale

Platforma vă pune la dispoziție posibilitatea ca împreună cu partenerului nostru https://peoplekeys.com/ , să susțineți diverse evaluări comportamentale, astfel cum sunt acestea prezentate pe Platformă.

Prin intermediul Platformei veți putea achiziționa coduri de acces pentru a susține evaluările comportamentale pe platforma partenerului nostru.

Evaluările comportamentale nu vor fi susținute pe Platforma noastră. De pe Platforma noastră veți putea achiziționa codul care vă permite parcurgerea evaluării comportamentale pe platforma parteneră. Evaluarea comportamentală se va putea susține în conformitate cu instrucțiunile din pagina de vânzare a codului de acces.

5.13. Accesarea evaluării comportamentale

Pentru a putea accesa evaluarea comportamentală, veți achiziționa din pagina dedicată acestuia de pe Platforma noastră, un cod de acces.

Codul de acces achiziționat de pe Platforma noastră vă va permite să accesați evaluarea comportamentală de pe platforma partenerului nostru.

Un cod achiziționat este valabil o perioadă de 30 de zile de la momentul achiziției de pe Platformă. În cazul în care nu utilizați codul în perioada de valabilitate a acestuia, nu veți mai putea solicita obținerea altui cod de acces decât prin achiziționarea unui nou cod de acces.

Codul de acces vă permite să parcurgeți o singură dată evaluarea comportamentală. Vă rugăm să aveți în vedere faptul că nu veți putea relua evaluarea comportamentală după ce ați introdus codul de acces pe platforma partenerului nostru. De asemenea, odată introdus codul de acces pentru a parcurge evaluarea comportamentală, chiar dacă evaluarea se întrerupe din motive ce țin de dvs. sau independente de dvs. (precum, dar fără a se limita la: probleme cu furnizorul de internet, închiderea accidentală a dispozitivului utilizat, probleme software etc.), codul își pierde valabilitatea și nu va mai putea fi folosit pentru a parcurge o nouă evaluare sau a relua evaluarea care a fost întreruptă.

Vă rugăm să aveți în vedere că evaluările comportamentale se vor susține pe platformele partenerului nostru. Prin urmare, noi nu suntem răspunzători de dificultățile tehnice pe care le puteți întâmpina pe platformele partenerului nostru. Noi ne asumăm față de dvs. doar vânzarea codului de acces pentru a putea accesa evaluarea comportamentală pe platforma partenerului nostru. Nu suntem răspunzători de buna funcționare ori disponibilitate a platformei partenerului nostru.

În cazul în care întâmpinați dificultăți tehnice pentru accesarea evaluării comportamentale, va trebui să ne contactați prin unul dintre mijloacele de comunicare și să ne descrieți în detaliu problema întâmpinată.

5.14. Rezultatele și interpretarea evaluărilor comportamentale

După ce ați accesat și finalizat evaluarea comportamentală cu codul achiziționat de pe Platforma noastră, veți primi pe adresa de e-mail furnizată pe platforma pe care ați susținut evaluarea comportamentală, un raport cu rezultatul evaluării comportamentale. Același raport ne va fi comunicat și nouă de către partenerul nostru.

Vă rugăm să aveți în vedere că aceste evaluări comportamentale nu reprezintă o evaluare psihologică și nu pot fi utilizate de către dvs. în acest scop. Aceste evaluări reprezintă instrumente de informare și dezvoltare personală.

5.15. Alte produse sau servicii disponibile pe Platformă

Pe Platforma noastră pot fi disponibile și alte produse sau servicii. Condițiile de acces sau de achiziție vor fi indicate în pagina de prezentare a fiecărui astfel de produs sau serviciu.

 

  1.  Utilizarea Platformei

Platforma va trebui utilizată în conformitate cu prevederile acestor Termeni și Condiții și orice nerespectare a acestora poate duce la restricționarea accesului la contul dumneavoastră de utilizator sau la ștergerea acestuia.

6.1. Deschiderea contului de utilizator

Pentru a vă putea înscrie la un curs, accesa un material cu plată unică, achiziționa un cod de acces pentru o evaluare comportamentală sau a beneficia de alte produse sau servicii disponibile pe Platformă, va fi necesar să vă creați un cont de utilizator pe Platformă.

Crearea contului de utilizator se poate face de pe Platformă.

Pentru deschiderea contului de utilizator trebuie să îndepliniți cumulativ următoarele condiții:

  • Să aveți peste 18 ani. În cazul cursurilor, materialelor cu plată unică și altor produse sau servicii adresate copiilor cu vârsta sub 18 ani, înscrierea la curs, accesul la un material cu plată unică, accesul la alt produs sau serviciu și crearea contului de utilizator care va fi folosit de copil va fi realizată de către reprezentantul legal al copilului (părinte sau tutore). La momentul creării contului de utilizator datele cu caracter personal declarate vor fi cele ale reprezentantului legal (părinte sau tutore) al copilului;
  • Să dețineți un card bancar valabil cu care se va efectua plata accesului la cursul sau materialul cu plată unică solicitat;
  • Să nu vă fi fost anterior restricționat accesul la Platformă pentru încălcarea normelor de utilizare a acesteia, de conduită în timpul webinarelor ori pentru prejudicii aduse Platformei;
  • Să acceptați Termenii și Condițiile de utilizare a Platformei;
  • Să confirmați că ați citit Politica de prelucrare a datelor cu caracter personal.

Crearea contului de utilizator, înscrierea la un curs, accesul la un material cu plată unică, achiziționarea unui cod pentru o evaluare comportamentală, precum și achiziționarea altor produse sau servicii disponibile pe Platformă, reprezintă procese automate care se realizează în baza parcurgerii pașilor prezentați pe Platformă. Vă asigurăm, în conformitate și cu prevederile din Politica de prelucrare a datelor cu caracter personal, că aveți oricând dreptul de a ne contacta în cazul în care orice proces automat vă creează vreun prejudiciu. Pentru mai multe detalii cu privire la acest aspect vă rugăm să consultați Politica de prelucrare a datelor cu caracter personal.

În ceea ce privește crearea contului de utilizator în vederea utilizării Platformei de către copiii cu vârsta sub 18 ani, precum și înscrierea la orice curs sau achiziționarea oricărui alt produs sau serviciu de pe Platformă pentru copii cu vârsta sub 18 ani, vă rugăm să aveți în vedere că aceste operațiuni pot fi realizate doar de reprezentantul legal al copilului (părinte sau tutore) și, în niciun caz, contul de utilizator și înscrierea la curs ori plata pentru accesul la un material cu plată unică nu poate fi realizată de copilul cu vârsta sub 18 ani. De asemenea, datele cu caracter personal solicitate de noi pentru crearea contului de utilizator, înscrierea la curs ori accesul la materialele cu plată unică vă rugăm să fie doar ale reprezentantului legal (părinte sau tutore) al copilului cu vârsta sub 18 ani. În cazul în care vom identifica conturi de utilizator create sau înscrieri la cursuri ori la materialele cu plată unică, de către copii cu vârsta sub 18 ani, ne rezervăm dreptul să închidem acel cont de utilizator pe loc, fără nicio notificare prealabilă, fără nicio altă formalitate sau intervenția unei instanțe de judecată.

Prin completarea formularului de deschidere a contului de utilizator, a datelor de facturare ori a altor formulare pentru utilizarea Platformei, declarați pe propria răspundere că aveți vârsta de 18 ani, ori în cazul în care contul de utilizator va fi utilizat de un copil cu vârsta sub 18 ani, că sunteți reprezentantul legal al acestuia (părinte sau tutore). De asemenea, declarați pe propria răspundere că ați citit și ați înțeles în integralitate prezentele Termeni și Condiții și Politica de prelucrare a datelor cu caracter personal.

Nu ne asumăm răspunderea în situațiile în care contul de utilizator sau înscrierea la un curs ori material cu plată unică nu se realizează în conformitate cu prevederile prezentei secțiuni, respectiv a prezentului document.

6.2. Utilizarea contului de utilizator și înscrierea la cursuri și materiale cu plată unică

După crearea contului dumneavoastră de utilizator, prin intermediul acestuia veți putea participa la cursul la care ați solicitat înscrierea ori accesa materialele cu plată unică pentru care ați plătit accesul. Pentru a putea accesa cursul sau materialul cu plată unică va fi necesar să vă accesați contul de utilizator utilizând adresa de e-mail cu care ați creat contul de utilizator și parola pe care ați stabilit-o la crearea acestuia.

În cazul în care veți dori să vă înscrieți și la alte cursuri, ori să accesați alte materiale cu plată unică, veți putea face acest lucru direct din contul dumneavoastră de utilizator. În cazul în care contul de utilizator este utilizat de un copil vârsta sub 18 ani, înscrierea la un nou curs, ori accesarea unui alt material cu plată unică, nu va putea fi efectuată decât de reprezentantul său legal (părinte sau tutore).

Contul de utilizator este nominal și nu poate fi transmis altor persoane. Astfel, este interzisă transmiterea datelor de autentificare în contul de utilizator altor persoane cu excepția titularului contului. Singura excepție admisă este cea a situațiilor în care titularul contului de utilizator este reprezentantul legal (părinte sau tutore) al copilului cu vârsta sub 18 ani, care, după crearea contului de utilizator pe Platformă, permite accesul copilului său la cursurile la care s-a înscris.

6.3. Utilizarea contului de utilizator pentru a achiziționa alte produse sau servicii de pe Platformă

Contul de utilizator creat conform prezentelor Termenii și Condiții vă va permite accesul la Platformă în vederea achiziției produselor sau serviciilor disponibile pe Platformă.

Contul de utilizator este valabil doar pe Platforma noastră. În cazul în care pentru un anumit produs sau serviciu achiziționat de la noi va trebui să accesați alte website-uri, vă rugăm să aveți în vedere că va trebui să vă creați, dacă va fi cazul, alte conturi de utilizatori pe acele website-uri.

6.4. Accesul pe Platformă

Contul de utilizator și existența unui abonament activ la un curs vă conferă accesul la conținutul digital disponibil în cursul la care v-ați înscris. În cazul unui material cu plată unică, după crearea contului de utilizator și plata prețului unic de acces la acesta, veți avea acces la conținutul digital disponibil în materialul cu plată unică pentru care ați plătit accesul.

Fiecare curs este accesibil în baza unui abonament lunar. Abonamentele de acces sunt lunare, ceea ce înseamnă că atâta timp cât veți plăti prețul lunar veți avea acces la tot conținutul digital disponibil în cursul la care v-ați înscris.

Materialele cu plată unică sunt accesibile în baza plății unice de acces la acestea. Plata pentru accesul la un astfel de material este unică, ceea ce vă conferă accesul garantat la acesta pe perioada minimă de timp de acces, conform prezentului document, și pe o perioadă de timp nedeterminată după trecerea acestei perioade minime de acces, până când noi vom șterge acel material de pe Platforma sau restricționa accesul la acesta.

Vă rugăm să aveți în vedere că prețul plătit pentru accesul la curs este plătit exclusiv pentru accesul la conținutul digital al cursului respectiv și nu reprezintă un preț de cumpărare a conținutului digital disponibil în cadrul cursului. Prin urmare, odată cu încetarea plăților, vi se va restricționa accesul la cursul la care v-ați înscris și nu veți mai avea acces la conținutul digital publicat în acesta. În cazul în care doriți să reluați accesul la curs și, implicit, la conținutul digital disponibil în acesta, va trebui să reluați plata abonamentului lunar.

În ceea ce privește materialele cu plată unică, prețul unic plătit pentru accesul la un astfel de material este plătit exclusiv pentru accesul la conținutul digital al materialului respectiv și nu reprezintă un preț de cumpărare a conținutului digital disponibil în cadrul materialului. În cazul în care contul dumneavoastră de utilizator este închis, din orice motiv, nu veți mai avea acces la materialele cu plată unică pentru care ați plătit accesul, iar dacă veți dori să vă creați un nou cont de utilizator pe Platformă și să reluați accesul la materialele cu plată unică pentru care ați plăti deja accesul pe contul de utilizator închis, va trebui să plătiți, din nou, prețul de acces la materialul respectiv.

6.5. Imposibilitatea accesului la contul de utilizator, la cursuri, la materialele cu plată unică ori la alte produse sau servicii

Există posibilitatea ca, din diverse motive, în anumite momente să nu puteți accesa cursul la are v-ați înscris, materialul cu plată unică pentru care ați plătit accesul, fie chiar Platforma în întregime. Noi nu ne putem asuma funcționalitatea continuă a Platformei, dat fiind faptul că se pot întâmpla foarte multe evenimente care pot afecta disponibilitatea acesteia.

Există posibilitatea ca anumite produse sau servicii să nu fie disponibile în anumite momente, din diferite cauze. În cazul produselor și serviciilor ce nu presupun plata unui abonament, ci pot fi achiziționate printr-o plată unică, vom semnala indisponibilitatea acestora în pagina de produs, în cazul în care acestea sunt indisponibile din motive cunoscute nouă. În cazul în care deși ați achiziționat un produs sau serviciu cu plată unică, întâmpinați dificultăți în utilizarea acestuia ori au existat anumite erori cu privire la acesta, vă rugăm să ni le semnalați prin unul dintre mijloacele de comunicare puse la dispoziție.

De asemenea, pot exista perioade de întreținere a Platformei sau de actualizare a funcționalităților acesteia, pentru a ne asigura că veți beneficia mereu de cea mai bună experiență de utilizare. Astfel de perioade de întreținere pot duce la indisponibilizarea totală sau parțială a Platformei pentru o perioadă mai mică sau mai mare de timp.

Facem tot posibilul pentru a asigura funcționarea continuă a Platformei, însă nu putem garanta acest lucru. Ne angajăm să depunem toate eforturile pentru a menține Platforma accesibilă aproape tot timpul anului, însă dumneavoastră sunteți de acord că pot exista una sau mai multe zile în cursul unui an în care Platforma nu va fi accesibilă din diverse motive și nu veți emite nicio pretenție în legătură cu aceste situații.

Disponibilitatea Platformei s-ar putea să mai aibă de suferit și în situațiile în care efectuăm operațiuni de mentenanță sau de îmbunătățire a acesteia. Vom face tot posibilul ca aceste operațiuni să se desfășoare fără a vă afecta dumneavoastră accesul la Platformă, însă pot exista situații în care accesul și facilitățile Platformei s-ar putea să fie parțial sau total restricționate de astfel de operațiuni. Astfel de operațiuni pot apărea inopinat, fără a avea posibilitatea să vă contactăm în prealabil în acest sens, ori în cazul în care astfel de operațiuni vor fi planificate și vor necesita o perioadă mai mare de timp, vă vom anunța cu un termen rezonabil înainte despre perioada de timp în care Platforma va fi indisponibilă.

6.6. Suspendarea accesului la cont, la cursul la care v-ați înscris sau la materialul cu plată unică pentru care ați plătit accesul

În ceea de privește accesul la cursul la care v-ați înscris, acesta poate fi restricționat sau suspendat în cazul în care abonamentul lunar nu este plătit la scadență. Acesta este un proces automat și, în conformitate cu Politica de prelucrare a datelor cu caracter personal, aveți dreptul de a contesta sau a ne contacta cu privire la orice situație în care vă simțit prejudiciat de o astfel de decizie automată.

În ceea ce privește contul dumneavoastră de utilizator, accesul dumneavoastră la contul de utilizator va putea fi suspendat din unul sau mai multe dintre următoarele motive:

- Contul este folosit pentru activități frauduloase;

- Contul este folosit de o altă persoană decât titularul sau copilul minor al acestuia;

- Sunt încălcate prevederile prezentelor Termeni și Condiții;

- Au fost încălcate Regulile de utilizare a Platformei;

- Descoperim că titularul contului este un copil cu vârsta sub 18 ani care a creat contul singur, fără ca acesta să fie creat de reprezentantul său legal (părinte sau tutore);

- Descoperim că înscrierea la curs ori la materialul cu plată unică s-a făcut direct de copilul cu vârsta sub 18 ani;

- Alte motive care cer suspendarea accesului la cont.

În cazul în care accesul la contul dumneavoastră de utilizator este suspendat, la cererea dumneavoastră putem demara o investigație pentru a identifica care sunt motivele ce au determinat suspendarea și, în cazul în care motivele ce au dispus suspendarea nu mai subzistă, accesul la contul dumneavoastră de utilizator poate fi redat.

În cazul în care suspendarea accesului la contul dumneavoastră de utilizator intervine în timpul unei perioade pentru care ați plătit accesul la un curs, vă vom restitui sumele de bani proporționale cu perioada pentru care nu ați mai beneficiat de accesul la curs. Această clauză nu se aplică în cazul materialelor cu plată unică și nici în cazul altor produse sau servicii disponibile pe Platformă.

6.7. Întreruperea abonamentului și închiderea contului de utilizator de către dumneavoastră

Veți putea oricând să solicitați anularea unui abonament achiziționat pentru accesul la cursurile la care v-ați înscris. Puteți face acest lucru direct din contul dumneavoastră de utilizator. Prin anularea abonamentului acesta nu se va mai prelungi de la data scadenței următoare. Până la acel moment veți avea în continuare acces la cursul dumneavoastră.

După dezabonare veți putea oricând să vă reabonați la orice curs doriți, în condițiile existente la acel moment.

Veți putea oricând să vă închideți și să vă ștergeți contul de utilizator pe Platformă. Acest lucru poate fi făcut prin a ne trimite un e-mail cu această solicitare sau prin intermediul Platformei. Prin ștergerea contului dumneavoastră de utilizator veți înceta orice raporturi contractuale cu noi, denunțând și contractul dintre noi, adică acești Termeni și Condiții.

6.8. Întreruperea abonamentului și închiderea contului dumneavoastră de utilizator de către noi

Noi vom putea întrerupe un abonament al dumneavoastră aflat în curs de derulare în una sau mai multe dintre următoarele situații:

A. Cursul la care v-ați înscris va fi retras de pe Platformă, în conformitate cu prevederile clauzei 5.2 de mai sus;

B. V-a fost suspendat accesul la contul dumneavoastră de utilizator, motiv pentru care se va întrerupe și abonamentul dumneavoastră pentru cursul la care v-ați înscris;

C. Fără o justificare, cu un preaviz egal cu perioada de timp rămasă până la următoarea dată de prelungire a abonamentului.

Noi vom putea să vă închidem contul de utilizator în una sau mai multe dintre situațiile următoare:

a) Plata abonamentului pentru accesul la un curs nu a putut fi procesată de 5 ori consecutiv;

b) Contul dumneavoastră de utilizator este folosit în scopuri frauduloase sau ilicite;

c) Contul de utilizator a fost creat de către un copil cu vârsta sub 18 ani;

d) Au fost încălcate regulile de participare la cursuri;

e) Au fost aduse prejudicii Platformei, Societății, afiliaților și colaboratorilor Societății ori celorlalți utilizatori ai Platformei;

f) Au fost încălcați Termenii și Condițiile de utilizare a Platformei sau alte documente contractuale, inclusiv de copiii cu vârsta sub 18 ani care utilizează Platforma cu încuviințarea și sub supravegherea reprezentantului legal (părinte sau tutore) care a creat contul de utilizator;

g) Fără o justificare, cu un preaviz egal cu perioada de timp rămasă până la următoarea dată la care vi s-ar fi prelungit abonamentul;

h) În cazul în care nu sunteți înscris la un curs și nu dețineți niciun abonament activ pentru un curs pentru o perioadă de 30 de zile consecutive și nu ați plătit accesul la un material cu plată unică ori dețineți un cont de utilizator inactiv pentru o perioadă de 30 de zile fără a achiziționa niciun produs sau serviciu de pe Platformă;

i) Alte motive care justifică închiderea contului dumneavoastră de utilizator.

Pentru motivul prevăzut la punctul a), închiderea contului dumneavoastră de utilizator se va face într-un termen maxim de o lună de la ultima încercare eșuată de a procesa plata. Vă vom notifica prin e-mail decizia de închidere a contului de utilizator în termen de o săptămână de la ultimul eșec de procesare a plății.

Pentru motivele prevăzute la literele b)-f), închiderea contului dumneavoastră de utilizator și, implicit, încetarea prin reziliere a contractului dintre noi, poate fi declarată de noi de îndată, fără nicio notificare sau altă procedură prealabilă și fără intervenția niciunei instanțe de judecată.

Pentru motivul prevăzut la litera g), noi vom putea denunța contractul încheiat cu dumneavoastră, ce va avea ca efect închiderea contului dumneavoastră de utilizator și neprelungirea abonamentului, printr-o notificare transmisă prin e-mail, cu un termen de preaviz egal cu perioada de timp rămasă până la scadența următoare de plată a abonamentului, de la acea dată încetând raporturile contractuale și închizându-se contul dumneavoastră de utilizator.

Pentru motivul de la litera h), noi vom putea închide contul dumneavoastră de utilizator și, implicit, înceta prezentele Termeni și Condiții dacă nu vă înscrieți la niciun curs și nu dețineți un abonament activ pentru o perioadă de 30 de zile consecutive și nu ați plătit accesul la un material cu plată unică ori dețineți un cont de utilizator inactiv pentru o perioadă de 30 de zile fără a achiziționa produse sau servicii de pe Platformă. O astfel de închidere a contului de utilizator intervine prin simpla împlinire a termenului de 30 de zile de inactivitate și inexistența plății accesului la un material cu plată unică ori achiziția unui alt produs sau serviciu de pe Platformă și nu necesită niciun preaviz sau notificare prealabilă din partea noastră, ori altă procedură prealabilă.

Pentru motivul prevăzut la litera i), închiderea contului dumneavoastră de utilizator se va face în termen de o lună de la data la care a apărut motivul care justifică închiderea contului.

 

  1.  Prețuri, facturare și plată

7.1. Informații despre prețul cursurilor

Cursurile sunt accesibile în baza plății unui abonament lunar. Fiecare curs este accesibil în baza unui abonament propriu, ceea ce înseamnă că plata unui abonament pentru un curs vă oferă accesul doar la acel curs. Pentru a accesa alt curs, va fi necesar să plătiți un alt abonament. De asemenea, plata abonamentului pentru accesul la un curs nu vă conferă accesul la materialele cu plată unică sau la alte produse și servicii de pe Platformă, pentru acestea fiind necesar să plătiți prețul de acces sau achiziție a acestora.

Prețurile abonamentelor pentru cursuri pot diferi și sunt afișate în pagina fiecărui curs.

Prețurile practicate în cazul cursurilor sunt sub formă de abonament lunar ce vă permite accesul la conținutul digital publicat în cadrul acelui curs, precum și, după caz, la webinare. Pe pagina fiecărui curs în parte va fi afișat prețul abonamentului lunar, care vă permite accesul pentru o lună de zile la conținutul cursului.

Abonamentele pentru accesul la cursuri sunt cu plată recurentă, reînnoindu-se automat în fiecare lună, contul dumneavoastră bancar fiind debitat automat la data scadenței plății.

În cazul în care va fi expres semnalat, veți putea plăti abonamentul de acces la un curs în avans, pentru un an întreg, beneficiind de reducerea indicată în pagina de plată. În acest caz, plata va fi tot recurentă și se va reînnoi în fiecare an.

Prețurile afișate sunt prețurile de acces la cursul la care doriți să vă înscrieți și nu reprezintă prețul de cumpărare a cursului. Astfel, prin plata prețului veți dobândi acces la conținutul digital al cursului respectiv, precum și, după caz, la webinarele organizate în cadrul cursului respectiv.

7.2. Informații despre prețul materialelor cu plată unică

Materialele cu plată unică sunt accesibile în baza plății prețului unic de acces la acestea. Fiecare material cu plată unică este individual, iar accesul pentru fiecare material cu plată unică se plătește individual. Plata accesului la un material cu plată unică vă conferă accesul doar la acel material cu plată unică pentru care ați plătit. Pentru a putea accesa mai multe materiale cu plată unică, va trebui să plătiți, pentru fiecare în parte, prețul de acces la acesta.

Prețurile de acces la materialele cu plată unică pot diferi de la un material la altul, fiind afișate în pagina de descriere a fiecărui material.

Prețul de acces la un material cu plată unică se plătește o singură dată și vă conferă accesul la acel material pentru o perioadă minimă garantată, conform prezentului contract, iar după expirarea acestei perioade, pe o durată nedeterminată în timp, până când noi decidem să restricționăm accesul la materialul respectiv sau să îl ștergem de pe Platformă.

Prețurile afișate pentru fiecare material cu plată unică reprezintă doar prețul de acces la conținutul digital aferent acelui material cu plată unică, în condițiile din prezentul document, și nu reprezintă un preț de cumpărare a materialului cu plată unică. Astfel, după efectuarea plății de acces la materialul cu plată unică, veți dobândi acces la tot conținutul digital din cadrul acelui material, conținut digital care poate fi accesat doar prin intermediul contului de utilizator.

7.3. Prețurile produselor și serviciilor disponibile pe Platformă

Pe lângă cursurile pe baza de abonament și materialele cu plată unică, pe Platformă pot fi disponibile și alte produse sau servicii. În pagina de prezentare a acestora vor fi indicate prețul și condițiile de achiziție.

Veți putea achiziționa aceste produse și servicii prin plata prețului afișat în pagina de prezentare.

7.4. Plata prețului și modalitățile de plată

Pentru cursuri, prețurile sunt stipulate pentru o lună de zile de acces la cursul pe care l-ați ales. Plata prețului este recurentă, adică se va face automat în fiecare lună de acces la cursul la care v-ați înscris, contul dumneavoastră bancar fiind debitat automat la data scadenței plății. În cazul în care va fi expres semnalat, veți putea plăti abonamentul de acces la un curs în avans, pentru un an întreg, beneficiind de reducerea indicată în pagina de plată. În acest caz, plata va fi tot recurentă și se va reînnoi în fiecare an.

Pe Platformă veți regăsi două categorii de cursuri: (i) cursuri pentru care beneficiați de o perioadă de gratuitate de 14 zile; (ii) cursuri pentru care nu beneficiați de o perioadă de gratuitate. În cazul în care un curs beneficiază de o perioadă de acces gratuit, acest lucru va fi semnalat vizibil în pagina de prezentare a acelui curs. În cazul în care în pagina de prezentare a cursului nu este afișat faptul că pentru acel curs beneficiați de o perioadă gratuită de acces, în acest caz, va trebui să plătiți de îndată abonamentul pentru a putea accesa cursul respectiv. Doar pentru cursurile semnalate expres de noi ca având o perioadă de acces gratuit veți putea accesa cursul fără a plăti pe perioada zilelor de gratuitate.

În ceea ce privește datele de scadență pentru plata abonamentului, acestea se vor determina în modul următor: (i) Pentru cursurile ce beneficiază de o perioadă de acces gratuit de 14 zile, semnalate în mod corespunzător, prima dată a scadenței, adică prima dată la care va fi debitat contul dumneavoastră bancar va fi în cea de-a 15-a zi de acces la curs, după expirarea perioadei de gratuitate. Ulterior, următoarea dată a scadenței va fi la interval de o lună, contul bancar al dumneavoastră debitându-se lună de lună, până la încetarea abonamentului. În cazul în care la o dată a scadenței plata eșuează (din diverse motive, de exemplu nu sunt bani suficienți în contul dumneavoastră bancar, a apărut o eroare în procesarea plății etc.), procesatorul de plăți va reîncerca plata de încă 4 ori, la intervale diferite de timp. Dacă, între timp, plata se va realiza cu succes, termenul de o lună pentru următoarea dată de scadență se va calcula de la momentul la care s-a reușit plata cu succes; (ii) Pentru cursurile ce nu beneficiază de o perioadă de acces gratuit, prima dată a scadenței, adică prima dată la care va fi debitat contul dumneavoastră bancar, va fi data la care vă veți abona la cursul respectiv și veți completa formularul de plată pentru acces. Ulterior, următoarea dată a scadenței va fi la interval de o lună, contul bancar al dumneavoastră debitându-se lună de lună, până la încetarea abonamentului. În cazul în care la o dată a scadenței plata eșuează (din diverse motive, de exemplu nu sunt bani suficienți în contul dumneavoastră bancar, a apărut o eroare în procesarea plății etc.), procesatorul de plăți va reîncerca plata de încă 4 ori, la intervale diferite de timp. Dacă, între timp, plata se va realiza cu succes, termenul de o lună pentru următoarea dată de scadență se va calcula de la momentul la care s-a reușit plata cu succes.

Veți putea întrerupe oricând plata abonamentului direct din contul dumneavoastră de utilizator.

Pentru materialele cu plată unică, prețurile sunt stipulate pentru accesul unic la materialul pe care l-ați ales. Plata prețului este unică, adică se va face o singură dată și se va face înainte de accesarea materialului cu plată unică.

Pentru alte produse sau servicii disponibile pe Platformă, precum codurile de acces pentru evaluările comportamentale, plata acestora se va realiza în momentul achiziției acestora.

În ceea ce privește modalitățile de plată, la momentul actual acceptăm doar plata cu cardul.

7.5. Accesul gratuit și reduceri

Anumite cursuri de pe Platformă, semnalate expres pe Platformă ca având o perioadă de acces gratuit, beneficiază de o perioadă de acces gratuit de 14 zile, în care dumneavoastră aveți acces deplin la conținutul digital disponibil în cadrul cursului la care v-ați înscris și la conținutul digital care se va publica în viitor. Până în a 14-a zi, inclusiv, în cazul în care nu sunteți mulțumit de conținutul cursurilor astfel semnalate, aveți libertatea gratuită, necondiționată și fără nicio penalitate de a solicita anularea abonamentului, ceea ce va face ca plata acestuia să nu se mai realizeze și să înceteze accesul dumneavoastră la cursul respectiv. În cazul în care pe parcursul celor 14 zile nu manifestați intenția de anulare a abonamentului, în a 15-a zi va fi procesată plata aferentă primei luni de abonament. Ulterior, la intervale de o lună, vi se va debita din contul dumneavoastră bancar suma de bani aferentă prețului lunar de acces la cursul la care v-ați înscris.

Doar cursurile semnalate expres și corespunzător pe Platformă beneficiază de acces gratuit. În cazul în care în pagina de prezentare a unui curs nu este indicat expres accesul gratuit pentru o anumită perioadă, înseamnă ca pentru acel curs nu beneficiați de o perioadă de acces gratuit și va trebui să plătiți de îndată abonamentul pentru a putea avea acces la acel curs.

De asemenea, anumite cursuri vor putea beneficia de campanii de reduceri care vor putea fi anunțate pe Platformă, pe paginile noaste de social media sau prin intermediul newsletter-ului. Termenii și condițiile campaniilor respective vor fi comunicate odată cu anunțul campaniei.

7.6. Modificarea prețurilor de acces la cursuri

Prețurile de acces la cursuri pot suferi modificări în timp. În cazul în care aveți un abonament activ al cărui preț urmează să sufere modificări, vă vom aduce la cunoștință aceste modificări prin mijloacele de comunicare stabilite conform prezentelor Termeni și Condiții, cu cel puțin o lună înainte de intrarea în vigoare a noilor prețuri. În cazul în care nu veți fi de acord cu noile prețuri aplicabile cursului la care sunteți înscris, aveți posibilitatea de a vă dezabona de la cursul respectiv, abonamentul dumneavoastră încetând la data imediat următoare pentru plata acestuia, nesuportând, astfel, nicio majorare a prețului.

7.7. Facturare

Pentru fiecare plată efectuată către noi, veți primi pe adresa de e-mail comunicată la crearea contului de utilizator o confirmare pentru plata respectivă.

7.8. Verificarea paginilor de plată

Aveți obligația de a verifica, întotdeauna, autenticitatea paginilor în care vă introduceți datele bancare pentru a face plățile. Nu suntem răspunzători pentru situațiile de fraude informatice sau de phishing în care ne-ar fi clonată Platforma de către infractori pentru a vă induce în eroare.

 

  1.  Regulile de utilizare a Platformei

Utilizarea Platformei este supusă unor reguli pe care dumneavoastră și copiii dumneavoastră cu vârsta sub 18 ani trebuie să le respectați. Nerespectarea uneia sau mai multora dintre aceste reguli ne va îndreptăți pe noi, în orice moment, și fără nicio notificare prealabilă, punere în întârziere sau intervenția oricărei instanțe de judecată, să suspendăm accesul dumneavoastră la contul de utilizator sau să vă închidem contul de utilizator.

Atunci când utilizați Platforma, aveți următoarele obligații:

a) Să utilizați contul de utilizator doar în scopul de a beneficia de produsele și serviciile de pe Platformă;

b) În cazul în care persoana care va participa la cursuri, sau va accesa materialele cu plată unică, va fi un copil cu vârsta sub 18 ani, contul de utilizator va trebui creat doar de către reprezentantul legal al acestuia (părinte sau tutore); reprezentantul legal (părinte sau tutore) al copilului cu vârsta sub 18 ani este obligat să supravegheze utilizarea Platformei de către copilul cu vârsta sub 18 ani de fiecare dată când acesta accesează Platforma și pe toată durata accesării;

c) Înscrierea la un nou curs, dezabonarea sau reabonarea se vor face doar de către titularul contului de utilizator;

d) Plata accesului la un material cu plată unică se va face doar de către titularul contului de utilizator;

e) Toate comunicările se vor purta doar cu titularul contului de utilizator;

f) Să nu descărcați, înregistrați, copiați, distribuiți, replicați, comercializați sau orice altă formă de copiere, distribuție sau însușire a conținutului digital disponibil pe Platformă, inclusiv a webinarelor înregistrate, publicate pe Platformă;

g) Să aveți o conduită politicoasă în timpul webinarelor;

h) Să nu adresați injurii ori jigniri altor utilizatori sau instructorilor în timpul webinarelor, atât atunci când luați cuvântul, cât și pe chat;

i) Atunci când utilizați chatul în timpul webinarului să nu transmiteți mesaje injurioase, discriminatorii, xenofobe, rasiste, politice, obscene, cu tentă sexuală ori alte mesaje care ar denatura scopul chatului de a adresa întrebări referitoare la lecția predată;

j) Să nu utilizați contul de utilizator sau Platforma în alte scopuri decât cele pentru care au fost create;

k) Să nu transmiteți niciunei alte persoane datele de autentificare ale contului de utilizator ori să permiteți altei persoane accesul la contul de utilizator, cu excepția situațiilor copiilor cu vârsta sub 18 ani, cărora li se va permite accesul la contul de utilizator de către reprezentantul legal (părinte sau tutore), titular al contului de utilizator, și numai sub supravegherea acestuia;

l) Să nu întreprindeți niciun fel de acțiuni care ar putea afecta funcționalitatea Platformei, disponibilitatea acesteia sau conturile altor utilizatori.

 

  1.  Dreptul de retragere și politica de rambursare

Vă rugăm să aveți în vedere că Platforma pune la dispoziția dumneavoastră conținut digital, care nu este livrat pe un suport material, la care aveți acces imediat, fie în baza plății abonamentului, fie în baza plății prețului unic de acces. Astfel, pentru fiecare curs la care vă înscrieți sau pentru fiecare material cu plată unică pentru care plătiți accesul: (i) înțelegeți și vă dați expres acordul că accesul la acestea va avea loc imediat ce v-ați înscris la acestea, ceea ce înseamnă că executarea contractului ar începe în perioada dreptului de retragere; (ii) având în vedere cele de mai sus, prin acceptarea prezentelor Termeni și Condiții confirmați că ați luat la cunoștință despre faptul că vă pierdeți dreptul de retragere prevăzut în O.U.G. nr. 34/2014 privind drepturile consumatorilor în cadrul contractelor încheiate cu profesioniștii, precum și pentru modificarea și completarea unor acte normative.

Unele cursuri ale noastre beneficiază de o perioadă de acces gratuit de 14 zile de la momentul înscrierii la curs, perioadă în care nu veți plăti absolut nimic pentru a beneficia de conținutul disponibil în cursul respectiv. În cazul în care pe parcursul celor 14 zile nu sunteți mulțumit de cursuri sau de Platformă, aveți dreptul să solicitați expres, gratuit și fără nicio penalitate să nu vi se proceseze plata pentru cursul respectiv, prin anularea abonamentului, retrăgându-vă, astfel, de la acel curs. Dacă până în a 14-a zi, inclusiv, de la înscrierea la curs, nu vă exercitați opțiunea de neprelungire a abonamentului, în a 15-a zi noi vom începe procesarea lunară a plăților. Vă rugăm să aveți în vedere că perioada de gratuitate de 14 zile se aplică doar în cazul în care este expres semnalată în pagina de prezentare a cursului.

În anumite cazuri, expres semnalate în pagina de prezentare a cursului, puteți beneficia de restituirea primei plăți efectuate pentru accesul la un curs, în termen de 30 de zile de la efectuarea acesteia. Cererea de restituire trebuie transmisă către noi cel târziu până în a 30-a zi de la data efectuării primei plății în cadrul unui curs. Ne puteți transmite o astfel de cerere la adresa noastră de e-mail de contact. Sumele de bani vă vor fi restituite în contul bancar indicat de dumneavoastră în solicitarea de restituire a sumelor de bani, iar dacă nu indicați un cont bancar în cererea de restituire, vom restitui sumele de bani în contul bancar din care ați făcut plata pentru care solicitați restituirea. Această posibilitate se aplică numai în cazul primei plăți efectuate în cadrul unui curs la care v-ați înscris și nu sunt supuse restituirii plățile efectuate în cadrul unui curs începând cu cea de-a doua plată. Din momentul transmiterii valabile a cererii de restituire, accesul dumneavoastră la cursul respectiv va înceta. Vă rugăm să aveți în vedere că această posibilitate se aplică doar în cazul în care este expres semnalat în pagina de prezentare a cursului faptul că puteți beneficia de această restituire.

În ceea ce privește materialele cu plată unică, în cazul ați plătit accesul la un material cu plată unică și nu sunteți mulțumit de conținutul acestuia, ne puteți solicita, în cel mult 30 de zile de la data la care ați plătit accesul la un astfel de material, restituirea integrală a banilor pe care i-ați plătit pentru accesul la materialul cu plată unică pentru care manifestați nemulțumirile. Ne puteți transmite o astfel de cerere la adresa noastră de e-mail de contact, nefiind necesar să justificați cererea. Sumele de bani vă vor fi restituite în contul bancar indicat de dumneavoastră în solicitarea de restituire a sumelor de bani, iar dacă nu indicați un cont bancar în cererea de restituire, vom restitui sumele de bani în contul bancar din care ați făcut plata pentru care solicitați restituirea. După ce ați făcut o astfel de solicitare, nu veți mai avea acces la materialul cu plată unică ce a făcut obiectul cererii de restituire.

 

  1.  Prelucrarea datelor cu caracter personal

Pentru a putea avea acces la Platformă și pentru ca noi să vă putem oferi cele mai bune servicii, va trebui să ne furnizați o serie de date cu caracter personal pe care noi le vom prelucra. Prin urmare, înainte de a vă crea contul de utilizator, va trebui să citiți Politica noastră de prelucrare a datelor cu caracter personal. Pentru a vă putea crea contul de utilizator și a avea acces la Platformă, va trebui să acceptați prezentele Termeni și Condiții și Politica de prelucrare a datelor cu caracter personal.

 

  1.  Proprietate intelectuală

Conținutul digital disponibil pe Platformă, marca www.octavianghetu.ro, logo-ul www.octavianghetu.ro, precum și siglele, emblemele și reprezentările grafice conținând denumirea sau reprezentarea grafică www.octavianghetu.ro sunt proprietatea intelectuală a Societății și sunt protejate, conform legii. Orice utilizare, copiere, replicare, întrebuințare, asociere ori alte operațiuni ce privesc conținutul digital de pe Platformă, denumirea www.octavianghetu.ro, sigla, logoul sau marca, fără autorizarea prealabilă scrisă a Societății, sau prin care se creează confuzie cu privire la acestea, vor fi de îndată sesizate autorităților competente.

Platforma este în administrarea Societății și orice replicare, copiere, utilizare, comercializare sau exploatare a acesteia, ori a conținutului disponibil pe Platformă, în alte scopuri decât cele stabilite prin prezentele Termeni și Condiții, fără acordul prealabil scris al Societății, va fi dedusă autorităților competente, conform legii. De asemenea, conținutul și codul sursă al Platformei sunt proprietatea Societății.

 

  1.  Newsletter

În cazul în care doriți, vă veți putea abona la newsletter-ul nostru, pentru a primi constant informări privind campaniile noastre comerciale, produsele și serviciile noastre sau pentru a vă informa cu privire la reduceri.

Vă puteți abona oricând la newsletter-ul nostru prin intermediul Platformei. Vă aducem la cunoștință că abonarea la newsletter se face doar cu consimțământul dumneavoastră și doar dacă aveți cel puțin vârsta de 18 ani. În cazul în care aveți mai puțin de 18 ani, abonarea la newsletter poate fi făcută doar de un reprezentant legal al dumneavoastră (părinte sau tutore). Vă puteți retrage oricând consimțământul acordat pentru primirea comunicărilor comerciale prin dezabonarea de la newsletter.

Pentru mai multe detalii privind consimțământul pentru a primi informări comerciale, vă rugăm să citiți Politica de prelucrare a datelor cu caracter personal.

 

  1.  Limitarea răspunderii

Platforma, ca orice alt website, poate suferi anumite întreruperi în funcționare ori poate fi ținta atacurilor cibernetice.

Facem tot posibilul să asigurăm disponibilitatea continuă a Platformei, a cursurilor și a materialelor cu plată unică, însă nu putem garanta permanența acestora.

Nu ne asumăm răspunderea pentru situațiile în care Platforma nu este disponibilă din următoarele cauze, dar fără a se limita la acestea:

- Din cauza unor probleme ale serverelor care găzduiesc Platforma sau bazele de date ale acesteia;

- Din cauza atacurilor cibernetice;

- Din cauza unor probleme de natura software ce afectează disponibilitatea Platformei;

- In situații ce reprezintă caz fortuit sau forță majora.

Nu ne asumăm răspunderea decât pentru prejudiciile cauzate din intenție sau din culpă gravă, fiind exonerați de răspundere pentru prejudiciile cauzate cu altă vinovăție.

Nu ne asumăm răspunderea pentru niciun prejudiciu suferit de dumneavoastră sau de oricare altă persoana în cazul folosirii Platformei, atunci când aceste prejudicii nu sunt cauzate de Societate.

Nu ne asumăm răspunderea pentru eventualele prejudicii pe care vi le-ar putea provoca colaboratorii noștri și nu garantăm, în niciun fel, calitatea și cantitatea conținutului digital furnizat de aceștia ori obținerea de rezultate ca urmare a participării la cursurile acestora. În cazul în care considerați că vi s-a adus un prejudiciu, direct sau indirect, de către unul dintre instructorii unui curs la care v-ați înscris pe Platformă, vă rugăm să ne comunicați acest lucru prin unul dintre mijloacele de comunicare prevăzute în prezentele Termeni și Condiții. În cazul în care instructorul față de care ne-ați semnalat prejudiciul este un colaborator al Societății, atunci vă vom comunica datele de contact ale acestuia, urmând ca dumneavoastră să vă adresați direct acestuia cu orice pretenții ați avea.

Nu ne asumăm răspunderea pentru prejudiciile pe care le-ați putea suferi din cauza unor atacuri cibernetice asupra Platformei. Noi luăm toate măsurile rezonabile pentru a asigura securitatea Platformei, însă mijloacele de atacuri, fraude și înșelăciuni cibernetice se diversifică pe zi ce trece, astfel încât nu putem garanta că un astfel de atac asupra Platformei nu v-ar cauza prejudicii. Pe cale de consecință sunteți pe deplin răspunzător de securitatea și integritatea dispozitivelor cu care accesați Platforma, iar în cazul în care sesizați orice neregulă în utilizarea Platformei, vă rugăm să părăsiți de îndată Platforma și să ne sesizați problema prin unul dintre mijloacele de comunicare indicat mai jos.

Nu ne asumăm răspunderea pentru situațiile de fraudă bancară sau de phishing. Vă rugăm să aveți foarte mare atenție atunci când introduceți orice date cu caracter personal sau bancare pe Platformă și să vă asigurați în orice moment de autenticitatea paginii în care vă introduceți datele. Dată fiind diversificarea metodelor de fraudă informatică, există situații în care atacatorii cibernetici clonează în integralitate paginile web pentru a vă induce în eroare astfel încât dumneavoastră să introduceți date cu caracter personal sau date bancare în pagini care seamănă cu cele reale, însă sunt administrate de criminalii cibernetici. Astfel, aveți obligația de a verifica cu atenție ca paginile pe care le accesați să fie cele autentice, noi neasumându-ne răspunderea în aceste cazuri.

De asemenea, atunci când introduceți datele bancare pentru a efectua plățile pe Platformă, vă rugăm să verificați autenticitatea paginii și formularului de plată și să nu introduceți nicio dată de plată în cazul în care sesizați orice neregulă în formularul sau în pagina respectivă. În cazul în care sunteți victimă într-o astfel de fraudă privind plata, noi suntem exonerați de orice răspundere, iar dumneavoastră aveți obligația să vă adresați prestatorului de servicii de plată sau băncii dumneavoastră pentru a beneficia de îndrumare în conformitate cu legislația bancară, ori autorităților competente.

Nu ne asumăm răspunderea pentru situațiile în care conturile de utilizator pe Platformă sunt create de copiii cu vârstă sub 18 ani. Este în responsabilitatea reprezentanților legali (părinți sau tutori) ai copiilor cu vârsta sub 18 ani să supravegheze activitatea acestora, iar în cazul utilizării Platformei, după cum am precizat și mai sus, contul de utilizator poate fi creat doar de o persoana majoră, iar în cazul în care contul de utilizator va fi folosit de copiii cu vârsta sub 18 ani, contul de utilizator poate fi creat doar de reprezentantul legal al copilului (părinte sau tutore), iar accesul la contul de utilizator, la cursuri și la materialele cu plată unică se va face doar cu acordul și sub supravegherea reprezentantului legal (părinte sau tutore). De asemenea, nu ne asumăm răspunderea pentru modul în care copiii cu vârsta sub 18 ani folosesc conturile de utilizator, reprezentanții legali ai acestora (părinți sau tutori) fiind pe deplin responsabili pentru faptele copiilor cu vârsta sub 18 ani, ori pentru nerespectarea de către aceștia a prezentelor Termeni și Condiții ori a altor documente contractuale.

Nu ne asumăm răspunderea pentru rezultatele obținute de participanții la cursuri ca urmare a punerii în practică a noțiunilor învățate la cursuri. Conținutul digital de pe Platformă nu reprezintă cursuri oficiale sau acreditate și nu garantează reușita niciunui examen ori însușirea calitativă sau cantitativă a unor noțiuni teoretice sau practice. Procesul de învățare și de însușire a unor noțiuni este un proces subiectiv ce nu poate fi garantat de nimeni. De asemenea, ne delimităm de orice situație ipotetică în care un colaborator al nostru v-ar promite sau garanta obținerea de rezultate ca urmare a participării la cursul acestuia.

Nu ne asumăm răspunderea pentru e-mail-urile pe care le primiți de la alte entități care pretind că sunt sau reprezintă Platforma, Societatea sau alte elemente asociate acestora. Aveți obligația de a verifica întotdeauna veridicitatea oricăror e-mail-uri pe care le primiți și care pretind că sunt de la noi și aveți obligația să verificați autenticitatea acestora înainte de a răspunde.

Elementele de publicitate, sloganurile, mărcile, sintagmele ori altele asemenea utilizate de Societate în promovarea Platformei nu reprezintă promisiuni sau realizări ori garanții în privința noțiunilor învățate.

Pentru accesul la webinare putem utiliza serviciile unor platforme terțe ce oferă posibilitatea organizării prezentărilor online live. Accesul la aceste webinare se va face prin link-ul publicat pe Platformă, conform prevederilor de mai sus. Există situații în care platformele terțe pentru organizarea webinarelor nu funcționează ori nu funcționează în mod corespunzător, ceea ce va conduce la imposibilitatea organizării webinarului. Astfel, nu ne asumăm răspunderea pentru situațiile în care webinarele nu pot fi organizate din cauza disfuncționalităților platformelor terțe. De asemenea nu ne asumăm răspunderea pentru nepublicarea pe Platformă a webinarelor înregistrate. În aceste situații, nu ne asumăm obligația de a organiza alt webinar în locul celui care nu a mai putut avea loc sau care nu a mai putut fi publicat pe Platformă.

Nu ne asumăm răspunderea pentru niciun prejudiciu cauzat de orice entitate sau platformă web terță cu care lucrăm pentru a vă pune la dispoziție conținutul digital de pe Platformă. În cazul în care o astfel de entitate sau platformă vă creează prejudicii, vă veți îndrepta direct împotriva acesteia.

Nu ne asumăm nicio obligație cu privire la tipul, cantitatea, calitatea sau frecvența conținutului digital pe care îl publicăm noi sau colaboratorii noștri în cadrul cursurilor. După cum am precizat mai sus, plin plata abonamentului dobândiți doar un drept de acces la conținutul digital existent în cadrul cursului, iar orice conținut viitor ce se va publica în cadrul cursurilor rămâne la libera discreție a noastră sau a colaboratorului care susține cursul. De asemenea, ne rezervăm dreptul, oricând, de a modifica sau șterge conținutul digital existent pe Platformă, inclusiv în cazul cursurilor susținute de colaboratori.

 

  1.  Prevenirea fraudelor

În ultima perioadă au luat o amploare deosebită atacurile cibernetice și înșelăciunile prin intermediul internetului, în special prin utilizarea metodelor de „deepfake” ori a clonării website-urilor autentice, pentru a direcționa victimele către website-uri piratate prin care sunt furate date cu caracter personal, date bancare ori infectate dispozitivele utilizate. Metodele utilizate sunt din ce în ce mai diverse și trebuie să manifestați o diligență sporită atunci când utilizați internetul. 

De asemenea, o altă metodă des utilizată de infractorii cibernetici este transmiterea de e-mail-uri aparent autentice de la adrese de e-mail similare cu cele adevărate, prin alterarea unei singure litere, cifre, adăugarea unui singur caracter, pentru a induce în eroare victimele și a crea aparența autenticității. Vă rugăm să verificați întotdeauna adresa expeditorului unui e-mail ce pretinde a veni de la noi pentru a vă asigura ca acel e-mail chiar provine de la noi. Noi vă vom trimite e-mail-uri, întotdeauna, numai de la următoarele adrese de e-mail: [email protected], [email protected], [email protected]. Dacă există orice diferență, cât de mică, chiar și la nivel de un caracter, față de aceste adrese, vă rugăm să nu dați curs solicitării din e-mail. În cazul în care vom modifica adresele de e-mail de pe care comunicăm cu dvs., vă vom informa, în prealabil, de pe una dintre aceste adrese pe care deja le cunoașteți, despre modificarea ce urmează a fi făcută. 

Vă rugăm să aveți o atenție deosebită cu privire la orice link primit, prin orice mijloc de comunicare, ce pretinde a fi de la noi. Vă rugăm să verificați, întotdeauna, rădăcina link-ului pe care urmează să îl accesați, să fie numai octavianghetu.ro. Similar e-mail-urilor, atacatorii cibernetici pot utiliza link-uri asemănătoare celor reale pentru a vă induce în eroare. 

În cazul în care vor fi utilizate platforme terțe (de ex. Zoom sau alte asemenea platforme) vă rugăm să verificați link-urile de acces pentru a fi autentice. 

Pentru găzduirea Platformei, utilizăm serviciile unui prestator terț. Pentru crearea contului de utilizator pe Platformă ori pentru a beneficia de alte funcționalități ale Platformei, este posibil să primiți anumite comunicări prin e-mail sau SMS care să provină de la acest prestator, respectiv de la alte adrese de e-mail față de cele de mai sus. Vă rugăm să verificați autenticitatea e-mail-urilor, iar dacă aveți orice suspiciuni cu privire la acestea, vă rugăm să ne contactați. 

Nu ne asumăm răspunderea și nu putem fi răspunzători, sub nicio formă, în cazul în care cădeți victima unei înșelăciuni. Este în responsabilitatea dumneavoastră să verificați cu foarte mare atenție tot ceea ce accesați pe internet.În cazul în care aveți cea mai mică suspiciune cu privire la autenticitatea unui link, e unui e-mail, a unui mesaj, ce pretinde a fi de la noi sau în legătură cu noi ori cu Platforma, vă rugăm să întrerupeți orice operațiune ați fi urmat să întreprindeți și să ne contactați la unul dintre mijlocele de contact indicate în prezentele Termeni și Condiții pentru a confirma autenticitatea link-ului, e-mail-ului ori mesajului respectiv. 

 

  1.  Forța majoră și cazul fortuit

Răspunderea noastră pentru orice prejudiciu este înlăturată atunci când prejudiciul este cauzat de forță majoră sau de caz fortuit.

Forța majoră și cazul fortuit au definițiile prevăzute de Codul Civil.

 

  1.  Comunicări

Vă vom putea transmite pe adresa de e-mail și pe numărul de telefon declarate la crearea contului de utilizator informări cu privire la contul dumneavoastră de utilizator, plățile efectuate, suspendarea contului de utilizator, închiderea contului de utilizator, modificările de prețuri, modificarea Termenilor și Condițiilor, a Politicii de prelucrare a datelor cu caracter personal și alte aspecte importante cu privire la contul dumneavoastră de utilizator, relația noastră contractuală și Platformă.

Vă rugăm să aveți grija și să verificați fiecare e-mail și sms primit care pretinde a fi de la noi. Verificați întotdeauna ca adresele de e-mail și numerele de telefon de pe care primiți comunicări de la noi să fie cele de pe care am mai comunicat cu dumneavoastră ori cele afișate pe Platformă. În cazul în care sesizați orice neregulă în oricare dintre modalitățile de comunicare care pretind a fi de la noi, fiind atenți la orice detalii precum o literă diferită, neregularități în formulare etc. vă rugăm să nu răspundeți și să ne contactați, de îndată, la unul dinte mijloacele de comunicare publicate pe Platformă pentru a confirma veridicitatea comunicării respective.

De asemenea, vă rugăm să aveți în vedere că noi nu vă vom solicita niciodată, prin nicio modalitate, să ne comunicați datele dumneavoastră bancare, datele cardului, informații bancare și altele asemenea. Singurul moment în care vă sunt solicitate astfel de date este la momentul înscrierii la curs, ori a plății accesului la un material cu plată unică, însă, datele dumneavoastră bancare sunt comunicate direct prestatorului de servicii de plată care prestează serviciile de plată, entitate care vă procesează datele bancare în conformitate cu legislația bancară. Prin urmare noi nu vă vom solicita niciodată datele bancare, iar singurul context asociat cu Platforma în care veți introduce astfel de date fiind pagina de plată a cursului sau a materialului cu plată unică, în care nu noi colectăm acele date, ci dumneavoastră le comunicați direct prestatorului de servicii de plată.

Dumneavoastră ne veți putea contacta oricând, la unul dintre mijloacele de contact afișate pe Platformă, ori la următoarele date: ONLINE MASTERTRAINING S.R.L., adresa: București, Sectorul 4, Str. SG. Condurache Gheorghe, Nr. 43, nr. de telefon 0728.446.422, adresa de e-mail: [email protected], cu privire la orice aspect. Programul nostru de lucru cu publicul este de Luni până Vineri, în intervalul orar 08:00 – 18:00.

De asemenea, în cazul în care sesizați orice neregulă cu privire la conținutul digital disponibil pe Platformă, la funcționalitatea acesteia ori a contului de utilizator, precum și în cazul în care întâmpinați orice problemă legată de participarea la un curs, indiferent că este oferit de noi sau de un colaborator, vă rugăm să ne comunicați aceste aspecte la datele de contact indicate anterior.

 

  1.  Versiuni contractuale și modificarea Termenilor și Condițiilor

Prezentele Termeni și Condiții pot suferi modificări din timp în timp. Orice modificare a prezentelor Termeni și Condiții, sau a altor documente contractuale, vi se va comunica cu cel puțin o lună înainte de data intrării lor în vigoare. În cazul în care nu sunteți de acord cu modificările, aveți libertatea de a solicita, înainte de intrarea în vigoare a modificărilor, încetarea abonamentului în curs sau închiderea contului de utilizator. La împlinirea termenului de o lună de la notificarea modificărilor, continuarea utilizării Platformei reprezintă acordul dumneavoastră cu privire la noile condiții, care vă vor deveni opozabile.

Dispozițiile de mai sus se aplică și Politicii de prelucrare a datelor cu caracter personal sau altor documente contractuale care intervin în relația cu dumneavoastră.

Noile versiuni ale documentelor contractuale vor fi publicate pe Platformă.

 

  1.  Cesiunea contractului

În activitatea comercială pot interveni diferite transferuri de business, fie că vorbim de transmiterea fondului de comerț, de vânzarea business-ului, fuziuni, achiziții, diviziuni sau alte forme de cesiuni de contract. În oricare astfel de situație, prin acceptarea prezentelor Termeni și Condiții declarați că sunteți de acord și vă dați anticipat consimțământul pentru oricare astfel de transfer, cesiune sau novație a contractului dumneavoastră.

În cazul în care un astfel de transfer va interveni, vă vom notifica transferul în termen de o lună de la încheierea acestuia, indicându-vă, dacă va fi cazul, și noua entitate care va administra Platforma.

 

  1.  Soluționarea disputelor

Orice dispută în legătura cu sau cu privire la prezentele Termeni și Condiții, executarea acestora, încetarea acestora ori în legătura cu Platforma, se vor rezolva pe cale amiabilă. În cazul în care acest lucru nu va fi posibil, aveți dreptul de a vă adresa autorităților competente și instanțelor de judecată.

 

  1.  ANPC

Aveți oricând dreptul de a vă adresa Autorității Naționale pentru Protecția Consumatorului, la următoarele date de contact: Autoritatea Națională pentru Protecția Consumatorului, adresa: București, Bulevardul Aviatorilor nr. 72, sector 1, telefonul consumatorului: 021.9551, website: https://anpc.ro/ (datele de contact au fost preluate astfel cum au fost publicate pe pagina de internet https://anpc.ro/contact/, consultată ultima oară la data de 09 februarie 2024).

 

  1.  Încetarea contractului

Aveți oricând dreptul de a solicita încetarea prezentului contract și închiderea contului de utilizator de pe Platformă. În acest sens, a se vedea modalitățile de încetare a abonamentului și de închidere a contului de utilizator, indicate în secțiunile de mai sus. Încetarea abonamentului pentru un curs reprezintă dreptul dumneavoastră de a nu mai participarea la acel curs, iar închiderea contului de utilizator de pe Platformă reprezintă, implicit, încetarea prezentelor Termeni și Condiții. În cazul cursurilor, nu se va putea cere încetarea abonamentului pentru luna în curs, ci doar neprelungirea abonamentului începând cu următoarea dată scadentă de plată a acestuia.

De asemenea, și noi avem dreptul să vă restricționăm accesul la contul de utilizator sau la un curs, ori să vă închidem contul de utilizator, denunțând astfel prezentele Termeni și Condiții, în una dintre modalitățile prevăzute mai sus pentru încetarea abonamentului, suspendarea accesului la contul de utilizator sau închiderea contului de utilizator.

 

  1.  Alte clauze

În cazul în care una sau mai multe prevederi ale prezentelor Termeni și Condiții este sau devine, din orice motiv, invalidă, ilegală, abuzivă, nulă sau inaplicabilă, respectiva invaliditate, ilegalitate, nulitate sau inaplicabilitate nu va afecta nicio altă prevedere a prezentelor Termeni și Condiții, iar noi vom încerca să substituim respectiva prevedere cu alta validă, legală sau aplicabilă.

Dacă înainte de crearea contului de utilizator și acceptarea prezentelor Termeni și Condiții, una sau mai multe prevederi din prezentul document vă sunt neclare ori considerați că s-ar impune modificarea acestora, vă rugăm să ne contactați la una dintre modalitățile de contact.

Prezentele Termeni și Condiții, precum și relația contractuală dintre dumneavoastră și Societate sunt guvernate și de legea română.